Cod produs: SD08
Disponibilitate: În Stoc
290 Lei
Sistemul imunitar este armata organismului nostru, care are in componenta niste soldatei, numiti anticorpi, bine pregatiti sa faca fata oricarui inamic (agenti patogeni). Cum poti avea grija ca soldateii care apara sanatatea, comoara ta cea mai de pret, sa fie mereu apti sa lupte pentru tine? Afla in ce fel vitaminele pot creste imunitatea, astfel incat sa stai la adapost.
 
  1. Vitamina C
  2. Vitamina E
  3. Complexul de vitamine B
  4. Vitamina D
  5. Vitamina K1
 
Vitamina C
 
Exista deja un renume facut de aceasta vitamina, in privinta imunitatii. Pentru ca ea anihileaza agentii patogeni, inamicii, stimuleaza productia de limfocite, este adesea prescrisa chiar de medici pentru stimularea sistemului imunitar. 
  • Este un puternic antioxidant, care neutralizeaza efectele nocive ale radicalilor liberi asupra organismului.
  • O cantitate suficienta de vitamina C in organism te protejeaza de riscul de a face cancer, cataracta, ateroscleroza, accident vascular cerebral, infarct miocardic, insuficienta cardiaca, angina pectorala. 
  • Mai mult, trateaza anumite afectiuni deja existente cum ar fi raceala, gripa si alte infectii respiratorii, care trec mult mai rapid cu vitamina C. 
Simptomele unor boli precum astmul, alergiile, rinitele alergice pot fi atenuate cu ajutorul acestei vitamine, care se pare ca este implicata inclusiv in scaderea tensiunii arteriale. Cand spui vitamina C, te gandesti la citrice in mod special, dar mai sunt multe alte alimente bogate in aceasta vitamina: de la fructe de padure, mere, pere, kiwi, rodii pana la patrunjel, varza, cartofi broccoli, rosii, spanac, ghimbir, ciuperci, ardei gras, rucola. Toate legumele si fructele trebuie sa fie consumate cat mai proaspat posibil.
Pe langa toate astea, poti apela si la ajutorul suplimentelor cu extracte naturale concentrate din fructe si legume bogate in vitamina C. Un exemplu bun este extractul concentrat de merisor, care pe langa functionarea normala a sistemulu imunitar ajuta si la sustinerea sistemului urinar.
 
Vitamina E
 
Contribuie la cresterea imunitatii prin producerea celulelor natural killer (NK), cele care identifica si distrug germenii patogeni si celulele canceroase. Vitamina E este necesara pentru a stimula sistemul imunitar, fiindca ea este responsabila de producerea acelor celule care genereaza anticorpii, soldateii organismului nostru care lupta cu microbii. 
Este un antioxidant puternic care poate scadea incidenta atacurilor de cord foarte mult. Se spune ca aceasta vitamina intinereste si reimprospateaza garda de aparare a organismului, asa ca trebuie sa te asiguri ca o ai in cantitate suficienta in organism. Nuci, migdale, alune, seminte de dovleac, de floarea-soarelui, uleiuri vegetale presate la rece sunt surse bogate in vitamina E.
 
Complexul de vitamine B
 
Joaca un rol important in sustinerea sistemului imunitar. Un reprezentant de seama al acestei ,,clase” este vitamina B6, care poate sa creasca linia de aparare a organismului atunci cand bat la poarta microbi si e pericol de infectii bacteriene, prin faptul ca ofera sprijin in sinteza anticorpilor care lupta impotriva bacteriilor. In plus, aceasta vitamina contribuie la formarea de globule rosii, la cresterea celulelor, dar si la descompunerea proteinelor digestive. 
Pentru a-ti asigura aportul necesar de vitamine B opteaza pentru cartofi, piept de pui, produse lactate, ton, naut, avocado si banane.
De asemenea, poti opta pentru un supliment alimentar cu vitamina B6, ce ajuta la functionarea normala a sistemului imunitar si muscular, reducerea oboselii, mentinerea sanatatii sistemului usos si a danturii, precum si mentinerea sanatatii psihice.
 
Vitamina D
 
Stimuleaza activitatea sistemului imunitar, reduce riscul de a face diverse boli ale sezonului rece precum raceala, gripa, infectii ale gatului, doar ca aceasta vitamina se sintetizeaza in piele sub actiunea razelor ultraviolete, de unde si numele de vitamina soarelui. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa fii atenta la ce mananci, fiindca deficitul de vitamina D te face mai vulnerabila in fata infectiilor si iti creste riscul de boli autoimune. 
Cum nu este suficienta doar expunerea la soare, ar fi bine sa te orientezi spre ce pui in farfurie, incepand cu hering, somon, macrou, ton si sardine, pana la unt, oua, ciuperci. Nu ocoli nici produsele imbogatite cu vitami- na D, ca cerealele sau anumite tipuri de lapte. In ceea ce priveste imunitatea copiilor, aceasta este scazuta dupa o perioada lunga de toamna-iarna, la scaderea acesteia contribuind si carentele de vitamina D3, care potenteaza si susceptibilitatea la diferite tipuri de infectii.
 
 
 

Continut: Vitamina C - 100 mg, Vitamina E - 10 mg, Vitamina B1 - 1.4 mg, Vitamina B2 - 1.6 mg, Vitamina B3 - 18 mg, Vitamina B5 - 6 mg, Vitamina B6 - 2 mg, Vitamina B9 - 200 μg, Vitamina K1 - 30 μg, Vitamina D3 - 5 μg, Biotina - 150 μg.
Administrare: Se recomanda adultilor cate 1 capsula de 3 ori pe zi, iar copiilor de la varsta de 3 ani cate 1 capsula pe zi.
Ambalare: 60 capsule.
Producator: MediGrun Naturprodukte GmbH, Germania.

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!